Možno objednať produkt, ktorý nie je na internetových stránkach alebo je nedostupný?

Štandardne na nedostupné produkty objednávky neprijímame.

Ak sme schopní vybranú vec zaistiť v predpokladanom čase a za transparentných podmienok, kedy je na stránkach vystavená so statusom "na objednávku" a možno ju štandardne objednať.
Pokiaľ má produkt status "nedostupný" alebo na stránkach nie je, väčšinou to znamená, že nemáme jasné informácie o tom kedy (a ak vôbec) bude a aká bude jeho cena.
Vzhľadom k tomu, že sa snažíme objednávky realizovať úspešne a za transparentných podmienok, nesľubujeme nič bez istoty a objednávky na nedostupný tovar neprijímame.

Možnosť zasielania informácií, kedy bude produkt dostupný.

Miesto objednávania nedostupného tovaru odporúčame využiť možnosť zaslania "oznámenia, kedy bude produkt dostupný". Na stránke každého nedostupného produktu je príslušné tlačidlo a okno pre uvedenie e-mailu (ak ste prihlásení, nie je nutné).
Akonáhle zaregistrujeme žiadosť o oznámenie, akonáhle sa produkt objaví automat zašle oznámenie automaticky.

Nezabúdajte tiež, že štandardne sa na stránkach zobrazujú iba dostupné produkty, ak nejaký tovar nemôžete nájsť, aby ste zaregistrovali žiadosť o notifikáciu, nastavte zodpovedajúci filter v možnostiach vyhľadávania.

Neprijímame telefónicke či e-mailové žiadosti o zasielania oznámení.

Niekedy v priebehu jedného dňa prechádza cez nás sklad veľa produktov.
Nie sme schopní pre každý výrobok prezerať poznámky a kontrolovať, koho by mohlo potenciálne niečo zaujímať, preto je jedinou možnosťou, ako dostať oznámenie, náš automatizovaný systém. Vopred ďakujeme za pochopenie.

Dve výnimočné situácie

  • Ak je vybraná položka novinkou, týka sa značky, ktorú máme v ponuke a na našich stránkach nie je, určite sa v najbližšej dobe objavi. Môžete nám zaslať otázku, možno sme niečo prehliadli ...
  • Ak vybranú značku nemáme vôbec v ponuke, znamená to, že s týmto dodávateľom vôbec nespolupracujeme. Sme otvorení návrhom týkajúcim sa rozšírenia ponuky, preto či bude návrh zaujímavý, takúto spoluprácu začať môžeme, ale jednorázové produkty nedodávame.

Zobrazenie histórie dostupnosti

Na stránkach každého produktu je tiež zobrazená história dostupnosti, odporúčame pozrieť, nájdete veľa informácií.

  • Ak sa produkt pomerne pravidelne objavuje a mizne, znamená to, že sa snažíme udržiavať jeho zásobu adekvátne potrebám. Avšak môže dochádzať k dočasnému výpadku. Pokiaľ je v danej chvíli produkt nedostupný, pri pohľade na históriu predchádzajúcich dodávok môžete zhodnotiť ich frekvenciu a rovnako tak odhadnúť moment, kedy sa môže znovu objaviť v ponuke.
  • Ak je produkt nedostupný už niekoľko mesiacov alebo nebol nikdy predtým dostupný, znamená to, že je produkt nedostupný u distribútora (ukončená výroba, alebo nie je importovaný vzhľadom na nízky záujem) alebo sme ukončili spoluprácu s vybraným dodávateľom. Nemá teda zmysel zasielať nám dotaz, či sa produkt dodáva, keď aj u distribútora nie je skladom, nemôžeme ho teda objednať.
    Exceptions here are spare parts for certain tools.
  • Možné netypické situácie na diagrame:
    • Na diagrame nie sú viditeľné dodávky aj keď sa stav produktu mení na dostupný. Vysvetlenie: produkt bol rezervovaný, nebol zakúpený a čas rezervácie skončil.
    • Produkt je po celú dobu dostupný a už niekoľko mesiacov (alebo niekoľko rokov) nemá označené žiadne dodávky. Vysvetlenie: v poslednej dodávke dorazilo množstvo uspokojujúci potreby na dlhú dobu, napr. Nakúpili sme veľké množstvo produktov v limitovanej sérii, a po vyčerpaní nákladu už na trhu nebude dostupný.
Zpeť