O čo ide v prípade nutnosti úhrady záloh a musím ich uhradiť?

Ak ste našim klientom a máte už pozitívnu históriu nákupov, môžete rezervovať produkty bez úhrady záloh, ale celková hodnota rezervovaného tovaru nesmie prekročiť dohodnutý limit.
Limit je systémom stanovený automaticky na základe vašej histórie nákupov a bude viditeľný na stránkach vždy, keď budete chcieť rezervovať nejaký tovar.


Ak ste novým klientom alebo ste prekročili limit, systém vás požiada o úhradu zálohy.
Po vytvorení rezervácie sa pod zoznamom rezervovaných produktov objaví tlačidlo "Stanoviť zálohu", na tlačidlo kliknite a postupujte v súlade s inštrukciami na stránke.

Úhrady vykonávajte na halier presne podľa hodnoty uvedené zálohy a v prípade platby prevodom nezabudnite uviesť identifikačné číslo zálohy v predmete prevodu, v opačnom prípade systém nemôže zaúčtovať platbu a minimálne dôjde pri zaúčtovaní k oneskoreniu.

Nemusíte hradiť zálohy osobitne za každú položku. Môžete vytvoriť mnoho rezervácií a vykonať súhrnnú platbu až uznáte, že je zoznam rezervácií už hotový.

Úhradu zálohy (či sa vzťahuje) je nutné vykonať v priebehu 7 dní, v prípade chýbajúcej platby bude rezervácia stornovaná a do doby prijatia platby bude neaktívne.

Uhradené zálohy budú zohľadnené v poslednej sume zostávajúcej k úhrade vo chvíli realizácie finálnej objednávky na rezervované produkty.

Zpeť