Môžem rezervovať aktuálne nedostupnú položku?

Nie, rezervácie prijímame výhradne na položky nachádzajúce sa v danej chvíli v ponuke.
V prípade nedostupných položiek spravidla nemáme hodnoverné informácie kedy a či vôbec daná položka bude k dispozícii a aká bude jej cena, preto neprijímame rezervácie na položky, pre ktoré nemôžeme definovať jasné podmienky realizácie objednávky.
Namiesto toho odporúčame využiť mechanizmus oznámenia o návrate danej položky do predaja. Za týmto účelom musíte vstúpiť na stránku daného predmetu a v príslušnom okne uviesť svoju e-mailovú adresu, a kedy sa položka objavia, automat vám zašle oznámenie o dostupnosti. Možno to prepojiť s rezerváciou na iné produkty, ktoré sú v danej chvíli dostupné.
Príklad: zaujímajú nás produkty A B a C. V danej chvíli A a B sú dostupné, C je nedostupné. Rezervujeme A a B a na C zašleme žiadosť o notifikáciu.
Keď sa C objaví, prichádza oznámenie a spracujeme finálnu objednávku na všetky 3 produkty. Týmto spôsobom máme záruku, že do chvíle než sa objaví C, nikto nám nevykúpi A alebo B.

Zpeť