Zobraziť stav kompletizácie objednávky, presný dátum pripravenosti na odoslanie jednotlivých produktov. V prípade potreby sami vykonáte úpravy objednávky, pridanie, odstraňovanie, zmeny počtu produktov. Samostatne pridáte novú objednávku k ešte neodoslané objednávke a ušetríte za cenu zásielky.

Samoobslužný panel

Každý typický internetový obchod umožňuje online:

  • kontrolovať status realizácie objednávky
  • kontrolovať status úhrady a vykonať platby
  • monitorovať zásielku

Náš samozrejme tiež, ale u nás máte úplný prístup k editácii svojej objednávky až do chvíle odoslania.
Takže čo môžete naviac urobiť prostredníctvom samoobslužného panelu?

  • Skontrolujte predpokladaný dátum odoslania a doručenia objednávky.
    U nás je všetko jasné, nemusíte sa pýtať, či je produkt dostupný, za ako dlho bude k dispozícii atď.
    na stránke ihneď zistíte deň, v ktorom kuriér privezie zásielku až k vašim dverám.
  • Skontrolujte stav kompletizácie objednávky.
    V prípade viacerých položiek od rôznych dodávateľov, môžete skontrolovať presný dátum, kedy k nám dorazí každý individuálny produkt z vašej objednávky a bude pripravený na odoslanie.
  • Dodávať ďalšie produkty k očakávanej objednávke.
    Na poslednú chvíľu ste si spomenuli na nejakú ďalšiu drobnosť? Nevadí, nemusíte platiť za ďalšiu zásielku, postačí dopísať produkt k aktívnej objednávke kým ešte nebola odoslaná.
  • Odstrániť produkty z objednávky alebo stornovať celú objednávku.
    Zmenili ste názor alebo potrebujete objednávku rýchlejšie a nechcete čakať na dodanie jednej položky, ktorá zásielku blokuje?
    Jednoducho odstráňte produkt z objednávky alebo preneste na rezerváciu a umiestnite do ďalšej objednávky, ktorú plánujete zaslať v budúcnosti.
  • Rezervácia produktov.
    Nechcete, aby vám niekto vykúpil posledný kus, ale nechcete aby sme balík zaslali hneď pretože plánujete zakúpiť ešte niečo v ďalších dňoch?
    To tiež nie je problém. Môžete posunúť odoslanie objednávky o 14 dní a sami k nej dopísať ďalšie produkty.
    Potrebujete niečo zarezervovať na dlhšiu dobu? Nezávisle na možnostiach pozdržania odoslania zásielky máme rezervačný systém, kde po čiastočnej úhrade môžete produkt rezervovať až na pol roka.
  • Zmeniť spôsob úhrady.
    Vybrali ste si platbu vopred, ale z nejakého dôvodu nemôžete uhradiť? Sami si môžete zmeniť formu úhrady pri dodaní alebo naopak.
  • Zmeniť spôsob odoslania a adresné údaje.
    Pomýlili ste sa v adrese alebo chcete doručiť zásielku do práce namiesto domov - ako bude zásielka odoslaná, môžete plne editovať adresu a meniť dopravcu.
    Je ťažké dostať sa na vašu adresu? Zanechajte pre kuriéra pokyny, ktoré budú vytlačené na dodacom liste.
  • Editovať obsah faktúry
    Môžete si vybrať, ktoré položky majú byť na faktúre (na ostatných bude vystavený doklad o úhrade).
    Môžete tiež meniť adresné údaje, na ktoré bude faktúra vystavená a môžete vytlačiť fakturu priamo z našich stránok.
    Ak na vykonanie úhrady potrebujete zálohovú faktúru, túto si tiež môžete stiahnuť zo stránok.
  • Zvláštne prianie?
    Priamo na stránkach môžete skontrolovať, kto sa o vašu objednávku stará, a pridať poznámky pre vašu obsluhu,
    alebo ak nemôžete niečo vykonať samostatne prostredníctvom samoobslužného panelu, môžete odoslať správu prostredníctvom špeciálneho komunikátora
    ktorý spojí vašu správu s objednávkou a zabezpečí, že sa nestratí, nikto na ňu nezabudne atď.

To všetko (okrem dlhodobých rezervácií) môžete robiť aj bez založeného účtu.
Po odoslaní objednávky budú na e-mailovú adresu odoslané špeciálne prístupové odkazy, ktoré umožnia vykonávať samostatne zmeny a súčasne zabezpečí, aby ich nemohli vykonávať nepovolané osoby.


Ako zapnúť samoobslužný panel?

- prihláste sa a vstúpte do záložky "moje objednávky"
- či nemáte účet, kliknite na príslušný odkaz v maile potvrdzujúcom prijatie objednávky, ktorý Vám bol automaticky zaslaný pri odoslaní objednávky.

Zpeť