Podanie reklamácie

Číslo objednávky:

Ak ste si ho nepoznačili alebo ste ho stratili, môžete ho nájsť v e-maile, ktorý vám bol automaticky zaslaný po odoslaní objednávky.

Popis problému:

Tu môžete priložiť fotografie produktu, ktorý sa týka sťažnosti:

Pravidlá podávania reklamácií

  1. Klient, ktorý nakupuje v tomto obchode, má právo na záruku a kauciu podľa podmienok v súčasnosti platných právnych predpisov.
  2. Reklamovaný tovar odosielame vrátane dokladu o kúpe a vytlačeným reklamačným formulárom dostupným tu na adresu:

    PJB Hobby Sp. z o.o.
    Koźmice Wielkie 781 32-020 Wieliczka Poľsko


    Pozor: neprijímame zásielky odosielané na dobierku
  3. Cenu za spätné zásielky k nám hradí klient. Pokiaľ bude reklamácia uznaná, bude úhrada klientovi preplatená.
  4. Pri odosielaní tovaru využívajte lacných foriem zaslania. V prípade využívania zbytočne drahých možností odosielania si vyhradzujeme právo na odmietnutie vrátenie uhradených nákladov. V prípade pochybností sa pred odoslaním dohodnite s obsluhou obchodu.